vineri

Nr. doi

Mila, invinovatie, injuraturi. Vorbesc de un nivel mult prea sus pentru mine. Niciodata nu o sa ajung la acel nivel pentru ca eu nu sunt ca tine. Eu nu alerg prin viata fara inima si sentimente si rup inimi. Nu, eu nu te-am iubit niciodata si tot ce ti-am spus au fost doar minciuni. Intentile mele au fost sa te fac sa ma iubesti si dupaia sa ma despart de tine cat mai nasol posibil. Sunt un nesimtit si nu te bag in seama cateva zile pentru ca te-am uitat. Din pacate m-ai asteptat toata ziua si acuma nu mai ai chef sa iti faci timp pentru mine. Oamenii vin si pleaca, tu ai fi ramas, ai fi ramas langa mine, in mine. Tu ai reusit ceea ce nimeni nu a reusit pana acuma si nimeni nu va reusii asa ceva prea curand. Tu mi-ai dat speranta ca intr-o zi voi simtii si eu iubire. A iubii inseamna a avea incredere dar tu nu ai avut incredere in mine. Ti-am dat inima mea dar mi s-a parut ca parca nici nu stiai ce sa faci cu ea. Imi spui ca te ranesc cand iti spun cum ma simt cand incepi dinou sa te joci cu mine. Nu stiu de ce nu intelegi ca nimeni nu poate sa isi decida destunul. Nimeni nu poate sa isi controleze sentimentele. Tot ce am vrut este un loc unde eu pot sa fiu eu. Fara sa ma gandesc ca exista reguli. Pedeapsa pentru ce ai facut tu am primit-o tot eu! Nu mai simt nimic. Nimic. Inainte sa faci ceva, te rog gandeste-te de doua ori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu